Herbatki...

Kochani
Pytacie mnie w mailach kiedy herbatki będą dostępne. Mam już potwierdzenie od producenta, że moje zamówienie zostanie wysłane we czwartek, czyli już jutro. Ksawery narozrabiał nie tylko u nas, ale także w Niemczech i przez zalany port w Hamburgu realizacja zamówienia została opóźniona. Przy sprzyjających wiatrach (mam nadzieję, że tym razem będą po mojej stronie!) w najbliższy wtorek /środę będą już dostępne w OLD COTTAGE.

I nieśmiało przypominam o głosowaniu na przedszkole Stasia i ich projekt w "Eko konkursie". Nie mamy żadnych szans na wygraną, bo i nie o wygraną tu chodzi, ale fajnie by było gdyby Maluchy znalazły się w ścisłej czołówce, a nie na szarym końcu...

Teraz gdy mam swoją wymarzoną formę na tartę szaleję i piekę na potęgę... jutro w planach pikantna tarta szpinakowa, a na weekend coś nowego, coś co kusi mnie od dawna i tylko mam nadzieję, że pogoda pozwoli na zrobienie fajnych zdjęć...


A dziś przypomnienie przepisu na tartę z czekoladową kruszonką i słodkimi brzoskwiniami (o tej porze roku można wykorzystać brzoskwinie w puszce)



pozdrawiam
Ania

Komentarze

  1. Zagłosowane :) . Pozdrawiam i czekam na herbatki :) .
    Aleksandra
    www.swiatoli.pl
    Ps.nie ma mnie już na bloggerze, a na prywatnej stronie, ale komentarz mogę wstawic tylko prze konto google , to tak w ramach wyjaśnień ;), (bo nie ma u Ciebie możliwości przez adres internetowy)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam ;-). Na herbatki czekam z utęsknieniem ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję ...