Prośba, czyli trochę prywaty...

Kochani
Przedszkole Stasia, a tak naprawdę grupa III do której mój Bąbel  uczęszcza, wzięła udział  w konkursie "Eko odkrywcy" z projektem "Zakątek małego meteorologa - przedszkolaki odkrywają tajemnice wiatru" . Nasze Maluchy zakwalifikowały się do finałowej dwudziestki. Ale, by wygrać potrzebują jak największej ilości głosów, czyli Waszej pomocy. Zapraszam Was, proszę, o oddanie głosów na Ich projekt. Więcej na ten temat tu
Na jednym ze zdjęć jest widoczna ręka mojego Stasia malująca żółte bohomazy ;) I jak widzę siedzi obok ulubionej koleżanki Olgi...
Z góry Wam dziękuję za pomoc, bo 91 głosów na tę chwilę to naprawdę mało...
I co ważne głosowanie trwa tylko do 15.12.2013r.

pozdrawiamy
Ania i Staś
Ten kwiat jest dla Was. Dziękujemy za oddane glosy.

P.S. 04.12.2013
dziękuję Wam w imieniu swoim, Stasia i wszystkich Maluchów za oddane głosy. Dziś w przedszkolu dowiedziałam się, iż codziennie można oddawać głosy, tzn. jeśli głosowaliście wczoraj to możecie i dziś i jutro i w piątek i tak aż do 15 grudnia. Stan na tę chwilę to 293 głosy- z jednej strony to aż 293 , z drugiej to tylko 293 - mało, wciąż mało...
pozdrawiam
Ania

Komentarze

  1. Zagłosowane:) Też mam przedszkolaka w domu:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam, Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. sie robi ;) a właściwie już zrobiło :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałam jest 144 głosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już 182 głosy! Dalej Koszałki Opałki :D ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny projekt już zagłosowalam

    OdpowiedzUsuń
  7. Glos oddany ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie projekty trzeba wspierac, zaglosowalam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. KOCHANE DZIEWCZYNY :))
    W IMIENIU SWOIM, STASIA I TYCH WSZYSTKICH MALUCHÓW BARDZO BARDZO WAM DZIĘKUJĘ ZA ODDANE GŁOSY :)))
    i proszę o więcej ;))
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasem do Ciebie zaglądam... A skoro dziś zajrzałam, to oczywiście zagłosowałam!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję ...