czwartek, 13 maja 2010

naturalnie...






na takie kule "chorowałam" od dawna... podobają mi się ułożone na talerzu, lub szklanym słoju... więc gdy je zobaczyłam od razu wiedziałam, że będą moje...
świetnie się czują w towarzystwie "rumianków" zebranych na łące i uchronionych przed kosiarką...





zostałam zaproszona do zabawy w 10-te zdjęcie przez Ilę z Mojej Przystani , należy zaprezentować 10, najstarsze zdjęcie znajdujące się w komputerze... lubi mieć porządek w zgrywanych z aparatu fotkach i umieszczam je w tematycznych folderach, tak więc trudno mi wybrać teraz 10 - najstarsze... więc będzie 10 z ostatniego (alfabetycznie ułożonego) folderu... czyli tegoroczny, Wielkanocny spacer nad Zalewem Zegrzyńskim...


i już tak na koniec troszkę z innej beczki: robiąc teraz podkładki pod kubki, zgodnie z obietnicą, rozpisuję każdy rząd i wkrótce podzielę się schematem... ale jako, że to ma być dla niespodzianka dla pewnej Blogowiczki nie pokażę dopóki nie skończę, a przesyłka nie trafi do Zainteresowanej...

pozdrawiam serdecznie

21 komentarzy:

  1. U Ciebie Aniu jak zwykle: naturalnie pięknie.
    Z czego są te kule? Z drewnianych "obierzyn", skrawków?
    POzdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle ślicznie u Ciebie, bardzo mi się podobają te "karczochowe kule" a rumianeczek już u Ciebie kwitnie??, Będę musiała się przejść na łąki zobaczeć czy u mnie już jest, ale jak narazie rozkoszuję się zapachem bzu w moim domeczku. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te kule,jak wszystko u Ciebie Aniu :o)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do Bocianiego Gniazdka

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne aranżacje z kulami :) A na Twoje podkładki choruję ciężko, od kiedy je tylko zobaczyłam ... Cieszę się niezmiernie, że postanowiłaś podzielić się z nami schematem ... może uda mi się zrobić podobne? Byłoby SUPER! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie ,lekko i delikatnie,bardzo mi sie podoba u Ciebie.
    Rumianki urocze.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful photos, wonderful blog...love Helena L.

    OdpowiedzUsuń
  7. :))
    oberwanie chmury i burza nad Legionowem zmusiły mnie do wyłączenia komputera...
    dziękuję Wam za przemiłe słowa :))
    prawda, że te kule są świetne :))

    Penelopo :))
    masz rację, te kule są z drewnianych obierek, skrawków itp :))
    metoda klejenia, jak "słynne" wstążkowe bombki-karczochy...

    Ilu :))
    ja na bez choruję... ale jedyny w zasięgu wzroku to na trawniku przed sąsiednim blokiem i mam trochę pietra by skubnąć....

    Gusia :))
    bardzo fajne te Twoje Bocianie Gniazdo :))

    Labarnerie :))
    na pewno się podzielę wzorem :))
    tak naprawdę to kombinacje rzędów-okręgów z pustych i pełnych kratek...

    Ateno :))
    dziękuję, za piękne jak zawsze słowa :))

    Helena L. :))
    Thank You :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu juz pisałam na temat podkładek i nawet sama zrobiłam schemat w nadziei że zrobię sobie podobne..jedna już zaczęłam.
    Kule sa świetne

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafiłam przypadkiem i zostaję na dłużej.
    Zachwycające dekoracje, ciekawie tu u Ciebie .

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne te kule. Gdzie je zdobyłaś? Cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kule, rumianki kocham bardzo.
    Ślimaczek też się kolorystycznie wpasował :)) U mnie w lesie teraz mnóstwo ich wędruje po trawce i aż boję się stąpać aby ich nie rozgnieść.
    Pozdrawiam cieplutko w ten deszczowy czas.

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna bialutka i czysta forma :) a w zwstawieniu z rumiankami im faktycznie bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna aranżacja, tyle w niej delikatności.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaguś :))) nie zawstydzaj mnie!!!

    Jago :)) czekam na fotki podkładek :)) tak jak pisałam to kombinacja pustych i pełnych kratek :)) można stworzyć tyle niepowtarzalnych wzorów :))

    Kamilo, Szewczykano, Kasiu :)) witam w moich skromnych progach :)))

    Elamiko :)) kule z PEPCO - to taka sieć sklepów ze wszystkim i z niczym ;))

    Jolanno :)) uwielbiam rumianki za ich prostotę i skromność :)) Ślimaczek tak nie zachwycił, że musiałam go uwiecznić :))

    pozdrawiam serdecznie w te deszczowe popołudnie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kompozycje :) Delikatne, naturalne.. własciwie wszędzie się wpasują :)
    i piękne fotki Aniu :)

    Pozdrawiam :)
    Mam nadzieję, że czujesz się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam u Ciebie i zapomniałam zostawić ślad...
    Kule są piękne, urocze ;) idealnie pasują do Twojego wnętrza, ahhh.

    Dziękuję za komentarz i czekam na maila ;)
    Pozdrawiam Cię Anno serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. takie cuda w Pepco?? hmmm zawsze wiedziałam,że takie fajne rzeczy są w najmniej spodziewanych miejscach :D ale żeby w pepco ;) na to bym nie wpadła

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie takie same: http://niczegosobie.blogspot.com/2009/04/pieczki.html
    Twoje zdjęcia i aranżacja - urocze!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. :))
    Basiu :)) gdyby nie przeogromna ZGAGA byłoby naprawdę idealnie :))
    masz rację kule pasują do każdego wnętrza i tego w stylu retro - vintage i minimalistycznego - ważna tylko oprawa :))

    Madziu :))) bardzo lubię jak do mnie wpadasz, zapraszam jak najczęściej :)))

    Alewe :))) ostatnio w Pepco jest coraz więcej fajnych przedmiotów, już nie typowe "chińskie badziewie", seria nazywa się chyba "HOME & YOU" :))

    Alfo :)) dziękuję za tak przemiłe slowa :)) witam serdecznie :))) kule widziałam i zauważyłam, że masz masę przefantastycznych przedmiotów, które fajnie wpasowałyby się w klimat naszego mieszkania - tylko szkoda, że nie jest z gumy ;))

    pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Bravissima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Sei eccezionale .Ciao Gilda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ...