L'OCCITANE, PANI GADŻET i warsztaty artystycznego pakowania prezentów...

Przepis na idealny wieczór? Staś śpi w swoim pokoju, M czyta lub pracuje i słychać tylko miarowe uderzenia w klawisze, ja otulona w gwiazdkowy pled kończę kolejną powieść Harlana Cobena lub rozpracowuję następny szydełkowy wzór. Gdy mam swoich mężczyzn w zasięgu wzroku ( i słuchu). Gdy jesteśmy wszyscy razem, choć każdy zajęty jest czymś innym. Home Sweet Home... 

Ale gdy w skrzynce mailowej znajduję maila o treści:

"W imieniu L'Occitane chciałabym zaprosić Cię na kolejną edycję warsztatów (...) 
skupimy się na artystycznym pakowaniu prezentów." 

to żadna siła nie zatrzyma mnie w domu. Zmieniam szybko grafik, rezygnuję nawet z ciepłego koca, herbatki z sokiem malinowym i jestem gotowa do działania. Bo marka L'OCCITANE jest mi bardzo bliska. Pisałam o niej nie raz tu, na blogu... Tym razem Sasha Łasiewicki i marka L'OCCITANE zaprosili nas do Babki do wynajęcia . A gościem specjalnym była Anna Nowak - Ibisz. Fantastyczna, pełna pozytywnej energii i pomysłowa Pani Gadżet.  



Jak przymocować szyszkę do prezentu? Pani Gadżet ma na to świetny patent - drucik florystyczny, trzy ruchy i szyszka jest już umocowana. Jak ozdobić świąteczny stół??? Gwiazdki wycięte z kory brzozy są piękną i delikatną dekoracją. Jaki kolor będzie sie fajnie komponował z żółtym, czy ognistym pomarańczem?? Pani Ania na to też ma pomysł. Pod Jej czujnym okiem pakowałyśmy, ozdabiałyśmy, wiązałyśmy, kleiłyśmy przygotowane dla nas zestawy kosmetyków L'OCCITANE. Zdecydowałam się na zestaw "Kwiat wiśni" o pięknym kwiatowo- owocowym zapachu. To aromaty frezji, wiśni, konwalii podkreślone przez piżmo i bursztyn. Wybrałam dekoracje w delikatnym odcieniu różu, by tworzyły kolorystyczną całość. Szary papier i naturalny sznurek to także jeden z pomysłów Pani Gadżet.  Jak i dekoracje w odcieniach złota. Jak TERRE DE LUMIÈRE... À propos... Na tym wtorkowym spotkaniu Sasha Łasiewnicki zaprezentował nową odsłonę kultowego już TERRE DE LUMIÈRE. Złotą odsłonę powinnam napisać. Z nowym, przeźroczystym korkiem TERRE DE LUMIÈRE wygląda jeszcze bardziej wyjątkowo, jeszcze bardziej szykownie. 



okrągłe pudełko??
żaden problem! mamy papier z rozrysowanym sposobem pakowania... 

Ten przedświąteczny czas był także pretekstem do podzielenia się z nami nowością wśród bogatej kolekcji zapachów L';OCCITANE   Joyeuses Fêtes. Sasha zdradził mi, że zapach kojarzy Mu się ze świątecznym porankiem. Gdy jest tak spokojnie, rodzinnie, gdy nigdzie się nie spieszymy, trzaska ogień w kominku, a dom pachnie ciastem z żurawiną... Ja zamykam oczy i to widzę...  Joyeuses Fêtes znaczy Wesołych Świat i ten zapach jest dostępny tylko w okresie świątecznym. U mnie już znalazł się na 1 miejscu w liście do Świętego Mikołaja. 



I znów nie wiadomo jak szybko minęło te kilka godzin. Godzin wypełnionych śmiechem i radością. Delektowaniem się słodkościami na czele z pysznymi  ptysiami  z lemon curd. Rozmowami z  dawno nie widzianymi znajomymi i osobami, nowo poznanymi. Ania Nowak - Ibisz, jak i Jej menedżerka Ania na długo pozostaną w mojej pamięci. Fantastycznie się z nimi gawędziło, jak z dawno nie widzianą koleżanką, bez dystansu i wielkiego świata. Wspomniałam na początku, iż Anna Nowak - Ibisz jest pełna wigoru i  pomysłów. Jak fajnie się Ją obserwowało przy pracy. Gdy ta energia Ją rozpierała, gdy miała 158 pomysłów na minutę i każdy równie dobry. Gdy doradzała, pomagała i miała jeszcze czas na opowiadanie o rodzinnych Świętach. O pakowaniu prezentów dla Najbliższych do białego rana i wykorzystywaniu materiałów z poprzednich lat. Bo Anna Nowak - Ibisz jest znaną  propagatorką zdrowego stylu życia. Życia eco i zamiłowania do recyklingu. I zgodnie z Jej słowami wyruszam na poszukiwanie bombki w kształcie żaby, która ma zapewnić bogactwo i dostatek. 


Zostawiam Was z magiczną, świąteczną reklamą L'OCCITANE. 

Zobacz co się dzieje za drzwiami sklepu z upominkami L'OCCITANE. Dowiedz się, jak wszystkie te piękne prezenty są pakowane tylko dla Ciebie! w tym świątecznym okresie L'Occitane przywraca prawdziwa magię, w którą wszyscy wierzyliśmy. Odkryj skarby Prowansji, urzekające miejsce,  w którym magia wciąż istnieje! (klik




pozdrawiam
Ania


Czy wiecie, że wszystkie zdjęcia wykonałam TYM SAMYM aparatem... ech... szkoda gadać... 

Komentarze

  1. szczęściara z Ciebie. Choć raz chciałabym znaleźć się na takich warsztatach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję ...