BLACK FRIDAY i rozmyślań o sofie ciąg dalszy...

Już jutro czarny piątek w wielu, wielu sklepach. I ja zapraszam Was na Black Friday do OLD COTTAGE. WSZYSTKO (oprócz szydełkowych maskotek) zostaje przecenione o 30% plus darmowa wysyłka. Ceny w sklepie pozostaną bez zmian, ale po dokonaniu przez Was zakupów wyślę maila z informacją o całkowitym koszcie zamówienia. Dlatego proszę Was o wybranie opcji płatność przelewem. No i od soboty do przyszłego piątku (04.12.2015) koszt dostawy bez względu na rozmiar i rodzaj przesyłki to tylko 5 zł.




Dziękuję Wam wszystkim za udział w dyskusji o białej sofie. Piszecie, że warto, bo przecież pokrowce są zdejmowane i ZAWSZE można je uprać. Ale z drugiej strony wiele Waszych głosów było sceptycznych co d o bieli używanej na co dzień ... I to jest tak, że chciałabym i boję się. Od kilku dni w IKEA jest dostępny nowy model sofy. Nazywa się EVERTSBERG i może uchodzić za siostrę bliźniaczkę EKTORPA. Różnica jest w sposobie rozkładania (EVERTSBERG rozkłada się tak, jak HOLSMUND czyli sofa z poprzedniego posta) , ma niestety nie zdejmowane pokrycie i dostępna jest tylko w 1 kolorze. Pięknym, jest to ciemnoszary NORDVALLA. Z tym, że mi marzy się sofa w jasnym kolorze. I nadal jestem w punkcie wyjścia...


pozdrawiam
Ania

Komentarze

  1. Ale narobiłaś mi ochoty na zakupy :) i juz nawet upatrzylam sobie kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka :) w piątek zrobiłam zakupy :) ale do tej pory nie mam maila z kwotą która ostatecznie mam zapłacić :(
      Pearlspaula@gmail.com
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Paula :)
      bardzo przepraszam, ale złośliwość przedmiotów martwych, czyli awaria prądu i brak netu prawie przez 2 dni :(( dziś wszystko posprawdzam i najpóźniej jutro przez 10 dam znać co i jak :) przez awarię switcha mnie ominął black friday u innych ;)
      widocznie tak miało być...
      pozdrawiam serdecznie i przepraszam raz jeszcze
      Ania

      Usuń
    3. Paula i z tego wszystkiego zapomniałam napisać, że dziękuję za zakupy :))
      pozdrawiam serdecznie
      Ania

      Usuń
  2. ciężko mi coś doradzić na temat sofy, ponieważ mam zawsze podobne upodobania do jasnego, a przez to podobne dylematy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie podobaja mi się jasne sofy, a później drżę za każdym razem gdy ktoś zbliz się do niej z czekoladą lub buraczkami ;))
      pozdrawiam serdecznie
      Ania

      Usuń
  3. Ja już zrobiłam zakupy :)) Jupi!!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu Kochana
      bardzo przepraszam, ale złośliwość przedmiotów martwych, czyli awaria prądu i brak netu prawie przez 2 dni :(( dziś wszystko posprawdzam i najpóźniej jutro przez 10 dam znać co i jak :) przez awarię switcha mnie ominął black friday u innych ;)
      widocznie tak miało być... a maila z głowy muszę przenieść na papier :) tzn. klawiaturę komputera :))
      buziaki i
      przepraszam raz jeszcze
      Ania

      Usuń
    2. A, no spoko. Czekam zatem cierpliwie :))
      Buziaki.

      Usuń
  4. To taka nasza narodowa cecha biały nie, bo się brudzi. Podobnie jest z białymi meblami, ścianami, podłogami..... jeśli lubisz biały to po prostu zrealizuj swoje marzenie i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi friend, Thanks for writing such a good article, really will help me out in many ways.
    ________________________
    American Actor HD Wallpapers

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokrowce to bardzo duże ułatwienie, nie dość, że możesz je zdjąć i wyprać to jeszcze jest możliwość szybkiej zmiany wystroju mieszkania. Także biała sofa jak najbardziej ;). ()Chyba, że bardzo nietypowa jak beetle stąd - nowoczesne sofy kanapy, bo wtedy musisz specjalnie dopasowane pokrowce sobie uszyć)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję ...