naturalnie....

Foto IKEA

Dziękuje Wam za tyle ciepłych słów o naszym skromnym balkonie.  Udowodniłam sobie i innym, że nie trzeba wydawać fortuny by mieć fajne miejsce do wypoczynku. Miejsce w którym inaczej płynie czas. Miejsce, w którym „ocieplamy się na słoneczku” (to sformułowanie Stasia)...
Jednak  cały czas kombinuję co by tu jeszcze dodać, zmienić, itp.  Ale boję się przesadzić, bo granica jest bardzo cienka, bo zamiast cieszyć, w którymś momencie może stać się wystawką i miejscem z etykietą „patrz na mnie nie rusz mnie”. A przecież nie o to chodzi...
Przeglądając szwedzkie strony IKEA natrafiłam na fantastyczną kolekcję
 NIPPRIG 2015 i przepadłam z kretesem. Zakochałam się w tych plecionkach:  siedziskach, matach i koszach... 

Foto IKEA

Oczyma wyobraźni widzę je na naszym balkonie...
W koszach pomidory (ha, zdradziłam co planuję w zielonej części balkonu),
 a prostokątna mata jest idealna by ocieplić  terakotę.
Szkoda, że na te 
siedzisko już nie znajdę miejsca... 

Foto IKEA

A mój koszyk ze sznurka jutowego chyba świetnie wpasował się w ten klimat...


miłego weekendu Kochani...
pozdrawiam
Ania

Komentarze

  1. Aniu, u mnie też o cudnych plecionkach z Ikea :)
    Wszystkie cuda są już dostępne w sklepie !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu :))
      to juz wiem co będę robiła w przyszłym tygodniu, gdzie będzie można mnie spotkać ;))) dziękuje za informacje :)) a czy ja już pisałam, że bardzo lubię Twój blog, podziwiam Cię za kreatywność ;)))
      pozdrawiam serdecznie
      Ania

      Usuń
  2. Piękne te rzeczy, też bym się chętnie na coś z nich skusiła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu :)
      ta seria to chyba jeden z lepszych pomysłów IKEA ostatnich lat :)) moim skromnym zdaniem oczywiście :)) no i świetnie sie sprawdzą w każdym wnętrzu ;))
      pozdrawiam serdecznie
      miłego weekendu
      Ania

      Usuń
  3. Te maty ikeowskie są świetne, ale Twój balkon i bez nich świetny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo :)
      dziękuję :)) muszę pomyśleć o czymś by ocieplić terakotę - Staś lubi sie bawić na "podłodze" i mam wrażenie, że może Mu byc zimno w pewną część ciała :))) a okrągła chyba by pasowała na przedpokój, bardzo podoba mi się to czarne wykończenie :))
      pozdrawiam serdecznie
      i miłego weekendu
      Ania

      Usuń
  4. Bardzo lubię takie naturalne plecionki, z różnych materiałów :) Pokazane przez Ciebie są świetne :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agness :))
      ja też uwielbiam wszelkie plecionki i nigdy nie mam ich dość :)) są świetne bo są uniwersalne i pasują do każdego wnętrza :)) a ta nowa seria IKEA to jest strzał w 10 :)) od kasi z Kreatywnego życia wiem, że seria jest juzdostępna w PL muszę sięwybrać na Targówek by zobaczyć "na żywca" i sprawdzić ceny, bo kusi, oj kusi ;))
      pozdrawiam serdecznie
      i miłego słonecznego weekendu
      Ania

      Usuń
  5. Masz rację, niesamowite te plecionki.... weszłam na stronę Ikea i przepadłam. Mój portfel będzie Ci bardzo "wdzięczny". ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta kolekcja, będę musiała wybrać się do ikea zobaczyć ją na żywo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że Ikea co roku zachwyca nas czymś nowym. Plecionki bomba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolekcja Aniu...uwielbiam ten naturalny powiew który od nich bije, który idealnie pasuje do wielu stylizacji. U mnie niestety kolekcja jak na razie nie dostępna, zastanawiam się tylko dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  9. Balkon jest boski, jak dodasz zielonego to już będzie raj :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję ...