mynte katalog...




Dziś tak szybciutko... 

Rano, przeglądając pocztę znalazłam maila od IB LAURSENA z zaproszeniem do zapoznania się z nowym katalogiem MYNTE na rok 2015. 


Chętnie dzielę się z Wami linkiem, byście i Wy mogły sprawdzić co nowego, atrakcyjnego w tej niezmiennie popularnej marce. 



Mnie zachwycił  nowy kolor cornflower, co prawda nie jest to do końca kolor chabru, jak sugeruje nazwa, ale i tak bardzo mi się podoba... kojarzy mi się z wakacjami, z morską bryzą, fajnie powinien komponować się z szarością i bielą... nie przemawia do mnie za to  vintege rose - jak dla mnie jest to kolor mdły, bez polotu... a może po prostu wystarczy go inaczej wyeksponować, dodać pazura w postaci mocniejszych akcentów...



za to różne odcienie szarości niezmiennie mnie zachwycają...






Co sądzicie o nowej kolekcji, co chciałybyście mieć w swojej kuchni... 
Wszystkie produkty będą dostępne od 1 stycznia 2015 r.
Pozdrawiam i miłego słonecznego weekendu życzę
Ania

 dzisiejsze zdjęcia nie są mojego autorstwa i pochodzą z nowego katalogu firmy IB LAURSEN

Komentarze

  1. zieloności i szarości przygarnęłabym wszystkie:))...a chlebak to moje marzenie...chyba czas je zrealizować:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. blue jeans kolor ceramiki mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten różowy jest ładny w pomieszaniu z szarym i tym mdłym błekitem. Rzeczywiście samotnie wygląda okropnie. Ktoś nie pomyślał, żeby pomieszać kolory. Ja go strasznie lubie z szarościami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudeńka! Bardzo mi się podobają produkty IL :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne to kuchenne dodatki szczególnie patery.Kolory cudne . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne !!! te szarości wyglądają cudnie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie również zachwyca ceramika Ib Lursen. Moje kolory to latte. Kupuję wszystkie elementy w tym kolorze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja piękna. mnie również najbardziej spodobał się chaber-niechaber ;) Vintage rose też jest ciekawa, właśnie w zestawieniu z tą niebieskością :) A teraz zmykam do oglądania całego katalogu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. cornflower hmm
    zastanawiałam się co kolorystycznie mogą jeszcza zaproponować z Ib iponieważ szarości wreszcie nabyłam;-) cornflower będzie u mnie kolejny na liście;-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne!!!Ostatnio nabywam podobne po troszku, ale dzbanki szczególnie przypadły mi do gustu.Dzięki za linka. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie przydałaby sie misa do wyrastania ciasta chlebowego, jest super.
    Kolory prześliczne,

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli ceramika w kuchni to biała. W tej kwestii jestem nieugięta ;) Choć czasem eksperymentuję z granatem ;) ach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szarości jak najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szarości, biel oraz mięta w pojedynczych dodatkach :) zaczynam swoją przygodę z IB Laursen, zakupiłam miseczkę z dzióbkiem... zauroczona nią zamówiłam kolejne naczynia :)
    zapraszam do mnie domnaskrajulasu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję ...