już jest herbatka!!!

Kochani
wczoraj wieczorem kurier dostarczył mi pięknie pachnącą paczkę... a dziś od rana delektuję się niezwykłą herbatką o smaku Marshmallow Maple... i przyznam Wam, że do pełni szczęścia brakuje mi tylko kominka z trzaskającym ogniem i dużo śniegu za oknem...

zapraszam Was na zakupy do OLD COTTAGE. Oprócz tej herbatki ze zdjęcia znajdziecie również pyszną herbatkę rooibos z dodatkiem truskawek i liści malin, owocową, oraz czarną z wanilią.


a do herbatki proponuję coś pysznego, efektownego i wbrew pozorom bardzo prostego do wykonania...


przepis na jednym z moich ulubionych "słodkich blogów" - Cukrowa wróżka

przepraszam za "oszczędną" liczbę zdjęć, ale brak czasu to moje ostatnio ulubione sformułowanie... być może w weekend zaszaleję z aparatem... i pokażę Wam jak wykonać fajną gwiazdkę zabierając tylko 1 małą rzecz z mężowej skrzynki z narzędziami...

pozdrawiam
Ania

Komentarze

  1. same pyszności u Ciebie Aniu:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że herbatki już dotarły, może się kiedyś na nie skuszę :)
    a do mnie moja przesyłka jeszcze nie dotarła ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że istnieje taki niesamowity smak herbaty!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak smakowicie wyglądają te ciasteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. smacznego zycze w taki razie i śniegu za oknem do tego;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciasteczka wyglądają tak pięknie że skuszę się i je wykonam, dziękuję za linka z przepisem.Pozdrawiam i życzę ci spokojnych ,pełnych ciepła rodzinnego Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze takiej herbatki nie piłam, za to zauroczyło mnie jej opakowanie. Idealny podarunek na Gwiazdkę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. :) a ja zapraszam na trzaskanie - wszak nie w kominku, ale w dużej "kozie":)) drewna u nas dostatek, tego trzaskającego również:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta herbatka i zapewne równie pyszna
    ps. kiedy ta gwiazdka bo ciekawa jestem

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja lubię te wszystkie słodkie opakowania :) drobiazgi :) a te ciasteczka mnie zaiintrygowaly :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają pięknie i pewnie są pyszneeeeee.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję ...