wiosny chcę...


 Nie ja jedna mam już dość wszechobecnej bieli... chce mi się wiosny, słoneczka, a przede wszystkim koloru... więc jak zobaczyłam ten domek dla ptaków to kupiłam bez zastanowienia... nie ważne, że nie mam odpowiedniego drzewa by go powiesić... potrzebowałam takiego energetycznego zastrzyku...
a ta cudna tabliczka "office" to prezent od mojej Przyjaciółki - prawda, że fajna... jak skończę szyć pokrowiec na ulubiony fotel, to pokarzę ją w docelowym miejscu...

Pokoik Stasia jest już prawie taki, jaki miał być... brakuje naklejki- tablicy do pisania kredą, czegoś na podłogę, a przede wszystkim  okno jest tak brudne, że świata nie widać i jak tylko zmobilizuję się i nie przypłacę tego zapaleniem płuc i w końcu je umyję, to obiecuję zdjęcia-  dużo zdjęć... teraz się wstydzę, bo pewnie mogłabym konkurować z uczestniczkami programu "perfekcyjna pani domu"- na brudne okna oczywiście, bo nie perfekcyjny porządek ;)

Usunęłam blog "OLD COTTAGE" i od teraz nowinki ze sklepu będą pojawić się tutaj, być może ktoś zarzuci mi prywatę, ale naprawdę brak mi czasu na dwa blogi i tamten traktowałam bardzo po macoszemu... teraz będzie wszystko w jednym miejscu...

Być może Czytelnicy Anonimowi bardzo się zdziwią, że nie mogą dodawać komentarzy, to nie cenzura, ale rezultat "walki" z anonimowym anglojęzycznym spamem, którego zwyczajnie nie znoszę...

I tym optymistycznym akcentem  żegnam Was do następnego razu...
pozdrawiam
Ania


Komentarze

  1. Ale śliczne :)
    Ja mam taką tabliczkę, ale z numerem 7 :) Zamocowałam ją na drzwiach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matyldo :))
      dziękuję :))
      mi przydałaby się z Nr 2, od razu moje/nasze drzwi nabrałyby charakteru ;))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  2. Śliczniutki domek dla ptaszków :-)), chyba fajniej, że wszystko będzie w jednym blogu :-) pozdrowienia !
    Ale byłoby, gdyby to ptaszkom dać tabliczkę "Office" ;)) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iris :))
      tak sobie pomyślałam, że łącząc blogi nie będę nazwijmy to "anonimowa"... że ktoś robiąc zakupy w OLD COTTAGE może będzie chciał mnie trochę poznać... mnie i moich wirtualnych przyjaciół ;)) ja osobiście w każdym nowo poznanym sklepie internetowym szukam zakładki "blog"... i chciałabym by mój to było miejsce z duszą, takie ciepłe, pachnące kawą i ciastem ;))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
    2. myślałam by tabliczkę przyczepić do "ptaszkowego" domku, ale niestety jest troszkę za duża ;)

      Usuń
  3. śliczny ten domek - tez taki musze sobie sprawic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko :))
      mały zakup a uśmiecham się rano wchodząc do kuchni... bo docelowo domek stoi na kuchennym parapecie... teraz muszę dorobić słoikom z herbatom i płatkami niebiesko-turkusowe ubranka do towarzystwa ;))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  4. Ten angielski spam mnie też wkurza. Włączyłam moderację komentarzy do postów starszych niż 2 tygodnie. Ten spam przychodzi tylko na stare posty, więc mam nad tym kontrolę przez mail.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie pojawiał się nie tylko w starych postach... niedawno przez pół dnia bawiłam się w kotka i myszkę z jakimś spamowiczem... co ja usunęłam, to on napisał i tak w kółko Macieju ;))
      pewnie za jakiś czas odblokuję dodawanie komentarzy przez Anonimowych Czytelników, ale jeszcze nie teraz...

      Usuń
  5. Piękny ten domek, widziałam podobny ale w kolorze różowym:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nata :))
      różowy też pewnie fajnie wyglądał ;)) ja przy dwóch facetach w domu nie mogę za bardzo słodzić i lukrować... ale o tym w następnym poście - jak dotrą zamówione... a, nie napiszę ;))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  6. Domek faktycznie jest taki... wiosenny :-) Ja okien do tej pory nie umyłam, bo cały czas sobie powtarzam, że jak się ciepło zrobi, to wtedy zacznę działać :-) Ale w ramach wiosennych prac, zrobiłam słoneczną, żółtą łapkę na moje candy (jeśli będziesz zainteresowana, zapraszam). I nie ryzykuj zapaleniem płuc - okno, nie zając, nie ucieknie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko :))
      witaj :)) żółta łapka kuchenna brzmi świetnie :))
      dziś pięknie świeci słońce, więc już trochę bliżej do tej wiosny ;))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  7. Domeczek jest śliczny ... a tabliczka bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lady Di :)
      w moim też :))
      lubię prezenty zawsze i wszędzie, ale najfajniejsze są takie, od serca... gdy ktoś robiąc go/kupując, itp naprawdę myślał o obdarowywanym... zna go i wie, co lubi, co sprawi mu przyjemność ;))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  8. uroczy domek dla ptaszków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doti :))
      dziękuję :))
      i pozdrawiam w ten słoneczny, niedzielny poranek :))
      Ania

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. FojAga :)
      witaj :))
      sama nie wiem co mnie zachwyciło najpierw... kolor, czy też kształt... ten blaszany daszek jest uroczy ;)) ale domki były też w innych kolorach, a ja wybrałam właśnie ten...
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  10. Dzień dobry ;)
    A gdzie można takie fajne domki kupić? śliczniusi jest... ciepłe pozdrowienia Ania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu :))
      podaję Ci link do sklepu z domkami
      http://www.sklep.hortulus.com.pl/category/ogrod-i-taras-budki-ptasie-i-karmniki
      już je widzę w Twoich pięknych aranżacjach :))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
    2. he, he podpuszczasz? ;);)
      buziaki Ania

      Usuń
    3. gdzieżbym śmiała ;))
      a tak na poważnie, to wiesz,że uwielbiam Twoje zdjęcia, Toje aranżacje i wyobrażam sobie jak cudnie te domki wyglądały by gdyby wpadły w Twoje łapki :)) U Ciebie jest wszystko dopracowane, nawet 2 i 3 plan :)) zakochałam się w tych szafirkach schowanych pod szklanym kloszem ;))
      pozdrawiam :))))))))))))))))))))))

      Usuń
  11. świetny ten domek :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuchnaj :))
      prawda, że fajny :)) jeśli mam być szczera to kupując go myślałam, że kupuję karmik, że powieszę go za oknem a ptaszki będą miały uroczą(nie tylko pełną) stołówkę - i dopiero później uzmysłowiłam sobie, że to budka lęgowa ;)))no takie małe zaćmienie ;)) ale teraz jestem bardzo, bardzo zadowolona, a o fajnym karmiku na przyszły rok to jeszcze pomyślę ;))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  12. świetna tabliczka i ten karmnik mam podobny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yvette :))
      uwielbiam tę tabliczkę :)) do kompletu mam jeszcze "library" -myślę by powiesić ja na regale z książkami - mojej osobistej małej bibliotece ;))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  13. Domek super! Nie wiem o co chodzi z tym spamem ale do mnie zagląda jeszcze mało osób i to pewnie dlatego. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iska_k :))
      witaj :))
      dziękuję :))
      anglojęzyczny spam, o którym piszę, to "upierdliwe" komentarze w stylu "fajny blog, jeśli chcesz zwiększyć coś tam, coś tam, to zajrzyj do nas, itp..." oczywiście wszystko od anonimów po angielsku ;)) zależy mi na Waszych komentarzach, ale liczy się dla mnie ich jakość, nie ilość ;))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  14. I ja potrzebuję energetycznego zastrzyku... Ostatnie kilka dni najchętniej bym przespała. czekamy na odsłonę pokoiku :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mia :))
      wczoraj przytargałam do domu kolejną porcje kwiatów... szafirki, białe i fioletowe hiacynty - taka namiastka wiosny ;))
      a pokoik na pewno pokarzę... nie jest to produkt z katalogu, ale to, co mi w duszy gra... a co wyszło, ocenicie :)) najważniejsze, że Staś uwielbia swój pokój, że chętnie chodzi wieczorem spać, że dba o porządek (o ile można tak powiedzieć o prawie trzylatku) a tak na marginesie moc spóźnionych, ale bardzo serdecznych życzeń urodzinowych dla trzyletniej Adki przesyłamy :))

      Usuń
  15. Fajniutki ten domek, sama widziałam podobny pastelowy tylko w wersji wieszaka na klucze hihi :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu nie tylko Ty tęsknisz za wiosną :) ja tez ją wskrzeszam gdzie tylko się da :)
    a dziś na szczęście świeci piękne słońce i ptaki śpiewają jak oszalałe!! :D
    od razu inaczej :)
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nika :)) do niedawna twierdziłam, ze to na pewno nie mój kolor :)) ale tak się jakoś fajnie energetycznie, świeżo zrobiło w kuchni, że to też jest już mój kolorek ;))
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello)
    Oh, it's a very-very beautiful starling house!
    And colour such spring, inspiring...♥
    Happy Sunday to you)
    Yulya,Ukraine.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna budka - zakochałam się w niej! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Domek dla ptaszków jest niesamowity. Ostatnio oglądałam takie domki w sklepie i obiecałam sobie,że jak już się wprowadzimy do nowego domu to też taki domek kupie,by moje leśne ptaszki miały gdzie mieszkać ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. witaj Aniu:) śliczny ten domek i nie dziwię się, że zakupiłaś:)))
    a wiesz, jak dla mnie to dobrze, że wszystko na jednym blogu będzie:)))
    napisałam do Ciebie e-maila, odpowiedz proszę:))) dobrej niedzieli i dużo słonka dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  22. Domek ma niesamowity kolorek.......
    Ja dostaję dziennie tyle spamów,że nie wiem juz co z tym począć....
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  23. Anuś Kochana dzwonię do Ciebie i piszę ale ani widu Cię ani słychu :))) Odezwij się proszę :0)) Domek ptasi cudnej urody a do Stasiowego pokoju juz niedługo zawita gadżecik od Cioci Moni :))) Czekam na znak Kochana , buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny domek, wspałaniała ozdoba do ogrodu. A jak jeszcze przyjdą mieszkańcy to będzie co obserwować ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz u ciebie jestem ale mnie zachwyciłaś. dodaję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudasny karmniczek,sama tez taki kupilam. Wogle lubie tu podgladac, u mnie juz wiosna, pozdrawiam ciepelko i do siebie zapraszam :) http://evliv-home.blogspot.dk

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekny prezencik.
    I dobrze, ze wszystko teraz będziesz miała w jednym miejscu. Łatwiej ogarnąć. ;)
    Pa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję ...