Nowy Rok i (po)świąteczne fotografie

tak naprawdę to z ogromnym żalem żegnam ubiegły rok... 2010 był chyba najlepszym i najpiękniejszym w moim dotychczasowym życiu... pamiętam, jak obawiałam się tego, jaki będzie, co przyniesie... czy smutek i żal czy też radość... 2010 okazał się naprawę szczęśliwy... i chciałabym (tego sobie właśnie życzę na ten Nowy Rok) by ten, 2011, nie okazał się gorszy... nie musi być lepszy... nie marzę o wakacjach na Bahamach i pałacu na szczycie szklanej góry... chciałabym tak banalnie, szczęścia, zdrowia i radości w codziennym życiu... no może jeszcze odśnieżonych chodników (by spacer nie był wyczynem na miarę olimpijskich zmagań)...

Nie lubię planować, bo po pierwsze prawie zawsze moje plany diabli biorą, z różnych przyczyn, ale najczęściej dlatego, że mam słabą silną wolę (to drugi powód dlaczego nie lubię planować) i moje Noworoczne postanowienia już mi umykają w okolicach Święta Trzech Króli... więc nie zrobiłam dłuuugiej listy tego, co zmienię w swoim życiu, a co się wydarzy- czas pokaże... tego Wam i sobie w tym Nowym Roku życzę

i jeszcze (po)świąteczne fotki moich tegorocznych dekoracji...

zawieszki powstały w dwa wieczory... M wrócił z zakupów z przepiękną czerwoną poinsecją i musiałam (a w zasadzie chciałam) dodać kilka czerwonych akcentów w mieszkaniu... i tak właśnie powstały zawieszki... a ja przypomniałam sobie haft krzyżykowy...




orzechy nieodmiennie kojarzą mi się z zimą i Świętami Bożego Narodzenia... pamiętam, że jako dziecko otrzymywałam późną jesienią paczki od mojej Babci - ogromne kartonowe pudła wypełnione orzechami włoskimi... i całą zimę niszczyłam drewniane futryny rozbijając skorupki w nich... teraz nie ma już na świecie mojej Babci, orzechy wymarzły którejś zimy, ale piękne wspomnienia pozostały... tu co prawa orzechy laskowe, a nie włoskie, ale tylko dlatego, że w moim osiedlowym warzywniaku włoskie były bardzo brzydkie...




wzór konika podpatrzony oczywiście u Dagmary, dodałam tylko "serduszko" na siodełku...


śnieżynek, tak jak pisałam, wykonałam w tym roku całe mnóstwo... nie mogło więc też zabraknąć ich w moi oknie... zrobione i wykończone prawie na ostatnią chwilę, ale jak znalazłam ten wzór u Doroty w Szydełkomani musiałam je wykonać jeszcze w tym (tzn. już ubiegłym) roku (troszkę zmodyfikowany oczywiście)...



ambitnie, po przeglądnięciu Waszych blogów, postanowiłam w te Święta (a w zasadzie już w minione) upiec wszystkie słodkości samodzielnie... tak więc na naszym stole zagościły pierniczki i kruche ciasteczka w kształcie choinek (niestety bez fotek), ale prawdziwą furorę zrobiły rogaliki z makiem z przepisu Edysi z blogu Przy kuchennym stole... (we czwartek piekłam po raz drugi i na pewno nie ostatni, myślę też o zastąpieniu maku marmoladą, budyniem, lub twarogiem)


choinkę oprócz bombek zdobią (a jakże by inaczej) ptaszki, kartonowe zawieszki z retro motywami i piękne ozdoby, które otrzymałam od Ity w ubiegłorocznej wymiance choinkowej





a na koniec 2 przepiękne kartki, które jeszcze przed Świętami znalazłam w swojej skrzynce pocztowej... na pewno poznajecie prace Uli-Ushii i Basi - Elle (od Basi otrzymałam jeszcze piękną drewnianą zawieszkę- konika n biegunach, wisi na choince i ilekroć na niego spojrzę uśmiecham się...)






Kochane bardzo, bardzo Wam dziękuję...

pozdrawiam
Ania

Komentarze

  1. Same cudeńka, pięknie u ciebie :) Zwłaszcza krzyżykowe zawieszki bardzo wpadły mi w oko :) Pozdrawiam noworocznie i szczęścia na ten 2011 życzę z całego serducha :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności.
    Zawieszki haftowane-prześliczne.
    pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu jak ja lubię do Ciebie zaglądać:)Wprost uwielbiam!!!
    Krzyżykowe śnieżynki przepiękne, szydełkowe również, cudeńka same pokazujesz u siebie:)
    W Nowym Roku życzę Ci spełnienia wszystkich Twoich marzeń i dużo dużo zdrówka dla Twojej rodzinki:)
    Pozdrawiam Cię cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, Tobie również spokojnego i obfitującego w same szczęśliwe dni przepełnione uśmiechami Stasia Nowego Roku 2011!

    Śliczne świąteczne dodatki!
    Rogaliki na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie (po)świątecznie. Do siego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne dekoracje...i niech ten rok będzie dla Ciebie równie szczęśliwy....

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie udekorowałaś domek:)
    Najwspanialszego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę Ci dobrego nowego roku :) piękne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudeńka tworzysz! :))
    Wszystko takie śliczne. A ja dopiero co odkryłam Twojego bloga.
    Pozdrowienia i zyczę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje, wszystkiego najlepszego w 2011 roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. ŻYCZĘ Tobie aby spełniły się Twoje marzenia:)pięknie dekorujesz swój dom:)

    OdpowiedzUsuń
  12. http://helenkaa.blogspot.com/2 stycznia 2011 16:28

    Wszystkiego najlepszego w nowym 2011 roku! Nowych pomysłów. Fajne dekoracje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zawieszki;)
    Pozdrawiam i życzę serdeczności w 2011 roku,
    Cathe, Rustykalny dom

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne dekoracje! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu! Twoje szydełkowe gwiazdki, jak zwykle wszystko, piękne :) I jak zwykle piękne zdjęcia:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku: radości z tego, co ważne, dystansu do tego, co nieważne i życzliwych ludzi wokół:) Wielbicielka Twoich talentów - mama Agutka, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie twoje prace są piękne. Nie można oderwać od nich oczu. Podziwiam i pozdrawiam w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obudziłam się z mojej hibernacji świątecznej i biegam po blogach, chcąc wenę uchwycić.
    Bardzo, bardzo się cieszę, że bombeczka przypadła Ci do gustu.
    Życzę szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawieszki cudne, milutko pooglądać dekoracje świąteczne, mnie żal, że muszę ich powolutku się pozbywać. A gwiazdki też postanowiłam wydziergać, zobaczymy czy mi się uda ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, serdecznie zapraszamy na naszego bloga po odbiór wyróżnienia:)

    Pozdrawiamy:)

    http://designnastole.blogspot.com/2011/01/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również zapraszam po odbiór wyróżnienia i z niecierpliwością czekam na nowości
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cieszę się, ze u Ciebie jeszcze się na te dekoracje po swiątecznie załapałam - bo tyle na blogach było piękna świątecznego a ja nic nie mogłam oglądać... życze Ci by ten rok był równie piękny dla Ciebie jak ten miniony :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Czyste piękno, gwiazdeczki,zawieszki i inne cuda, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję ...