środa, 22 września 2010

jesiennie znaczy wrzosowo....


zrobiło się na blogach... wiosną królują hiacynty, w maju bez, później lawenda, hortensja i teraz wrzos właśnie.... lubię zmieniające się pory roku poprzez zmieniające się kwiaty i lubię jesień za wrzosy właśnie, za astry i chryzantemy (niekoniecznie złociste)... za owoce głogu i jarzębiny i białe kuleczki derenia...


w tym roku zdecydowałam się na wrzos (a może wrzosiec??? - nigdy nie wiem tego na pewno) w kolorze białym i na szybko w z wykorzystaniem trochę przypadkowych przedmiotów (bo co ma wspólnego z wrzosem rozgwiazda i rycina z owadami) powstała dekoracja na komodzie...





32 komentarze:

  1. Niezwykle subtelne dekoracje!Piekne zdjecia.Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i bardzo klimatycznie! Niesamowicie mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbieg okoliczności :)
    Jadąc dziś wcześnie rano do pracy, postanowiłam kupić wrzos i aby przełamać dotychczasowy mój stereotyp, w tym roku będzie właśnie biały :) Czeka na mnie grzecznie w samochodzie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Biały wrzos? Bardzo ładnie wygląda, zwłaszcza w tej białej osłonce (doniczce?), ale mimo wszystko wolę wrzos w kolorze wrzosowym ;-) Niemniej jednak dekoracja podoba mi się, jest taka subtelna i nienachalna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie, wssty sie przyznac ale po raz pierwszy widze bialy wrzos!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Dekoracja powstała może i na szybko ale jak cieszy oczy! Bardzo subtelna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak, jesień nieodzownie kojarzy się z wrzosem... biały wygląda bardzo subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eteryczne i piękne ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. ;))Biały wrzos,biała doniczka, biały kolor rządzi, co od razu widać po ilości komentujących;):D
    Super dekoracja i w ogóle nie uważam, żeby rozgwiazda jakoś nie pasowała do wrzosu, bo przecież może to być wrzos nadmorski, co nie?:>:D Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dekoracja piękna a zdjęcia jak zawsze zachwycają:)
    Oczekuj jutro listonosza, pozdrawiam cieplutko i miłego dnia Ci życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To napewno wrzos :) Wrzosiec kwitnie na wiosne, a wrzos jesienia. Tym sie roznia :)) Piekne wrzosowe zdjecia :)
    Pozdrawiam
    Monique

    OdpowiedzUsuń
  12. Dekoracja zachwycajaca, moje serce skradla.
    Pozdrawiam slonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja dalej w głowie mam opory że wrzosy niosą nieszczęście i choć tak mi się podobają jeszcze nigdy nie miałam:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne dekoracje:)

    pozdrawiam
    !

    OdpowiedzUsuń
  15. Dekoracja piękna! A mnie to wygląda na regularny wrzos. :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba nigdy na żywo nie widziałam białego wrzosu, uroczy!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Twój biały wrzos jest piękny! I zdjęcia bardzo klimatyczne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. :))))
    dziękuję Wam za miłe słowa :)) zawsze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)))

    Iluś :))) już nie mogę się doczekać :)) a czy listonosz dziś zapukał do Twoich drzwi??? według moich obliczeń powinien to zrobić najpóźniej jutro....

    Lejdik :))) masz rację :)) białe dekoracje cieszą się największym "wzięciem" :)) i sama takowe lubię - kojarzą mi się z przestrzenią, z czystością... z niedoścignionym vintage w stylu skandynawskim :))) choć tak naprawdę moje nie są białe tylko w kolorze pastelowej orchidei, to mój ulubiony kolor :)))

    białego wrzosu ci u nas dostatek w tym roku, na każdym stoisku można go znaleźć w kilu (lub nawet kilkunastu) egzemplarzach... też wolę taki "prawdziwy" wrzosowy, ale dla odmiany, czemu nie :)))

    Folkmyself :)) ja słyszałam o polnych kamieniach, że nie wolno ich przynosić do domu... o wrzosach chyba nie... ale biorąc pod uwagę zmiany, które zaszły w moim życiu ubiegłej jesieni to wrzosy przyniosły mi szczęście!! (ODPUKAĆ!!!!!!)

    jeszcze raz Wam dziękuję za przemiłe słowa :)) i przesyłam 1000 wirtualnych buziaków :))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia,Aniu jesteś mistrzynią!Próbuję Cię dogonić,ale nie mam szans :)

    Dekoracja prosta ale jakże urokliwa.Wrzos ma w sobie tyle piękna,że ze wszystkim będzie mu "do twarzy".

    Pozdrawia cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello,

    good to be here, and visit through your good job of your nice site.

    by the way, could you exchange my site?

    this is my site:
    <a href="http://http://khmernewstoday.blogspot.com/

    I do hope you would not mind to exchange link with me

    best regards,
    http://khmernewstoday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie i wrzosowo zrobiło się na blogach.
    Masz rację, że o każdej porze roku królują jakieś rośliny a na każdym blogu widać je inaczej. Ile nas jest tyle pomysłów, inspiracji... cudownie wprost :)))

    Ściskam i idę pozachwycać się Twoimi fotkami :))

    OdpowiedzUsuń
  22. tak, te kwiaty o kazdej porze roku inne, piękne... szkoda tylko, że w zimie ich malutko...
    piękna twoja dekoracja, te motylki przeurocze :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Biały wrzos jest cudowny! Nie mogę się napatrzeć na Twoją dekorację, a najbardziej spodobała mi się w niej ta, jak sama piszesz, "przypadkowa rozgwiazda";) Dla mnie rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne miejsce :) na pewno będę zaglądać tu częściej:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoja delikatna dekoracja pasuje do Ciebie!Bardzo ciekawie zestawiłaś przedmioty!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tez lubię odmierzać czas zmieniająca się wokół przyrodą:-)
    Śliczna dekoracja...

    OdpowiedzUsuń
  27. zdecydowanie urzekające! jesteś bardzo inspirująca!
    kupuje biały wrzos, absolutnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Lekko, zwiewienie, delikatnie:) Przepiękne ozdoby jesienne! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne, delikatne, takie jak lubię - Twoje dekoracje i zdjęcia zachwycają.
    Pozdrawiam jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu, cudowne są Twoje aranżacje, zawsze tak delikatne, subtelne, romantycznie... i piękne fotografie!
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochane, kochane dziewczyny :))))
    dziękuję :))))
    i w ten zimny i pochmurny dzień przesyłam Wam mnóstwo słonka i pozytywnej energii :)))))

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale śliczny klimacik uzyskałaś ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ...