środa, 16 września 2009

love....


...serduszko z takim napisem dostałam od Agutka... jest to nagroda w Jej pierwszym Candy, dla mnie tym cenniejsza, że to pierwsze serce uszyte własnoręcznie przez Agnieszkę....
jak wygląda w całości możecie zobaczyć na Jej blogu...

bardzo spodobało mi się połączenie szarego płótna z jasnym haftowanym napisem i ten guziczek - swoista kropka nad "i" ...





prawda, że piękne???

AGNIESZKO BARDZO DZIĘKUJĘ!!!



nie przypadkowo, razem z serduszkiem pozowała do zdjęć malutka gałązka wrzosu... ale o tym już innym razem...

18 komentarzy:

  1. A już się bałam, że nie doszło... :) Wybacz mi mój brak umiejętności hafciarskich i krawieckich... Mam nadzieję, że zrekompensuje to pasja, z jaką szyłam owe serduszko.
    Pozdrawiam Cię i całuję, Anulko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko :)) ono jest naprawdę PIĘKNE!!!!!!
    pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję,serduszko jest śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się serduszko jest piękne - podoba mi się też sama tkanina z którego zostało wykonane :)
    Aniu - gratuluję!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i zazdroszczę .Serduszko piękne i obfociłaś go rewelacyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Serducho jest śliczne, a uroku dodaje mu to,że jest pierwsze i od razu trafiło do Ciebie...gałązką wrzosu mnie zaintrygowałaś, więc czekam z niecierpliwością na wyjaśnienie.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej :))
    Kto, jak nie Ty doceni tak piekną pracę :))

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje, szczęściaro :)
    i ładne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję Wam za przemiłe słowa :)) choć tak naprawdę należą się one Agnieszce :))

    Agnieszka na swoim blogu napisała, że fajnie jest robić coś dla innych, bo ileż można dla siebie :))) i ma rację, takie prezenty, samodzielnie wykonane, sprawiają naprawdę ogromna radość obdarowanym :)) wiem coś o tym, bo cały czas się uśmiecham patrząc na woreczki od Ushii i teraz serce od Agutka :))
    ptaszki od Joasi i Dag nie leżą ukryte głęboko w szafach ale cały czas cieszą me oczy :)) a jaką przechodzą metamorfozę napiszę jak skończę :)))

    pozdrawiam Was w ten ponury, aczkolwiek ciepły dzień :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne serduszko i piękny guziczek serduszkowy

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne... aż zazdroszczę ;-)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, masz rację. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do siebie po Magiczne Wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wielkie dzięki dziewczyny :))
    choć tak naprawdę (jak pisałam wcześniej!!) słowa uznania należą się Agnieszce :))
    i przyznam się, że zainspirowała mnie tym napisem... a co z tego wynikło - pokażę wkrótce...

    Hafija :)))
    dziękuje bardzo za przesłodkie, naprawdę fajne wyróżnienie :))))))))))))

    pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Serduszko jest naprawdę urocze więc gratuluje jego wygranej:)
    Juz nie moge sie doczekać co tam takiego wymysliłaś i ukrywasz:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Ann ! Acha jak ja lubię Twoja subtelna fotografię - zapada w pamięć klimat Twych zdjęć. Serduszko jest przepiekne, a ta serdeczna kropka nad "i" - to naprawdę coś -co wieńczy dzieło . Gratuluję wygranej i załączam pochwały ogromne dla zdolnych rączek Osoby, która je stworzyła.
    P.S. czekam na rozwinięcie tematu gałązki wrzosu ....
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Na Sielankowo czeka wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ...